2013(e)ko azaroaren 5(a), asteartea

ONGI ETORRI!!!





Nire izena Kistiñe da, Blog honen egilea naiz eta haur hezkuntzako magisteritza gradua ikasten ari naiz, Leioako unibertsitatean. Unibertsitatean sartu baino lehenago, haur hezkuntzako goi mailako zikloa egin nuen beraz, haurrekin izandako esperientziak oso aberasgarriak izan dira.  Nire bloga, jaio hazi hezi izendatu dut, nire ustez oso garrantzitsua baita haurrei jaiotze momentutik heziketa on bat bermatzea. Horretarako, aukeratuko dudan gaia ,  kultur aniztasuna da. Gai hau, gaur egun oso ohikoa da gure eskoletan. Azkenaldi honetan, inmigrazioaren kopuruak gora egin du eta gero eta atzerritar gehiago dago gure eskoletan. Modu honetan, kultur aniztasuna ezagutzeko aukera dugu eta oso interesgarria iruditzen zait beste kultura batzuetako, janari, ohitura, tradizo, balore, arau... elementuak ezagutzea eta denok konpartitzeko aukera izatea.

iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina